Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άκου ελληνάκο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άκου ελληνάκο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Η Έκτη Δόση και άλλα δημώδη

Δε χρειάζεται να πει κανείς πολλά. 

Σήμερα θα εγκριθεί η 6η Δόση απο την οποία το 83% θα καταλήξει πίσω στους δανειστές μας. Το υπόλοιπο 17% προφανώς θα εγγυηθεί το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, είτε μέσω εγγυήσεων προς τις ελληνικές τράπεζες, είτε μέσω 'αλλαγών' στην οικονομία που θα δημιουργεί νέους πελάτες γι αυτό.

Και τι μένει;

Αυτός


Κι εμείς


Τίποτα παραπάνω.

Καλές μολότωφ.

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Ο Θανάσης Κλάρας σας κάνει κωλοδάκτυλα


Θυμάσαι;
'Ο Άρης Βελουχιώτης, αφού μια φορά πρόδωσε και αποκήρυξε το ΚΚΕ, γιατί λύγισε μπροστά στο Μανιαδάκη, ξαναζήτησε τον καιρό του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα να ξαναγοράσει με το αίμα του την προδοσία του εκείνη, που αναγνώρισε και καταδίκασε. Το ΚΚΕ του ‘δωσε τη δυνατότητα αυτή. Σήμερα όμως, σε μια δύσκολη και κρίσιμη στιγμή, από δειλία και φόβο, παρά τις υποσχέσεις και τη συμφωνία που στα λόγια έδειξε, απειθαρχεί και πάλι, ξαναπροδίνει το ΚΚΕ με την τυχοδιωκτική και ύποπτη στάση του, που μόνο τον εχθρό ωφελεί. '
(«Ριζοσπάστης», 16/06/1945 – Απόφαση του Π.Γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ)


Μετά απο 66 χρόνια, το ΚΚΕ αποφασίζει να αποκαταστήσει τον Άρη Βελουχιώτη μαζί με τον Ζαχαριάδη, τον καθιστό βούδα της 'επανάστασης'. 








Το κόμμα που πρόδωσε τη θέση του Άρη στους διώκτες του έρχεται να θυμηθεί τον Άρη. Το κόμμα που τον δολοφόνησε.


Ο Άρης ανήκει στον λαό. Ακούς ελληνάκο;



Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Μπατσοκρατία



Πως είναι δυνατόν, ακόμα και αν είσαι ο φιλήσυχος, ο σιωπηλός, ο απολίτικος κάτοικος αυτού του τόπου, να μην εκνευριστείς, να μη ντροπιαστείς για τα όσα συμβαίνουν τόσο καιρό και για τα όσα έγιναν εχθές στο κέντρο της Αθήνας. Ο τελευταίος των τελευταίων να είσαι, ο λαουτζίκος ο άνεργος, ο μετανάστης, ο απόφοιτος δημοτικού καταλαβαίνεις πια οτι ζεις σε ένα σύστημα κομματοκρατίας και στυγνής μπατσοκρατίας. Τη στιγμή που όλοι οι ταγοί του συστήματος του αντιπροσωπευτισμού παπαρολογούν στη Βουλή για να περισώσουν το παχύσαρκο πολιτικό τους Είναι, ο κόσμος στέκεται πίσω απο το γυαλί, πίσω απο το οδόφραγμα, πίσω απο την πραγματικότητα και κουνάει το κεφάλι του: που ζω ρε πούστη μου;


Η αλήθεια είναι οτι χρόνια ζεις στην ψευδαίσθηση ελληνάκο. Χρόνια θαρρείς πως το καινούργιο αυτοκίνητο, το χιλιάρικο, οι διακοπές στη Μύκονο είναι ο λόγος να συντηρήσεις το σύστημα.Το σύστημα σε έφερε εδώ όμως. Χρειάστηκε να κόψεις τη βενζίνη, να πάρεις πεντακόσια και να πας διακοπές στο μισητό χωρίο σου για να μπεις στο κόλπο της ανατροπής, για να μυρίσεις το σάπιο.


Ζείς σε ένα χώρο ακάθαρτο, μολυσματικό απο τόσα χρόνια σπατάλης του ανθρώπινου κεφαλαίου αυτής της χώρας. Σε ένα κράτος μπουρδέλο, σε έναν τόπο τόσο όμορφο που τόσο όμορφα καίγεται απο τις φλόγες της αναξιοπρέπειας. Πλέον, ο μπάτσος που κρύβεται μέσα σου έχει δώσει τη θέση του στον κουκουλοφόρο της επόμενης μάχης του δρόμου. Του άλλου κουκουλοφόρου, του απλού, του αγωνιστή, όχι του αντιεξουσιαστή, όχι του ασφαλίτη, του ελεύθερου απο τα δεσμά της μιντιοκρατίας και του συστημισμού.


Ποτέ άλλοτε τα Μέσα Καταστολής της Λογικής δεν μπόρεσαν να καλύψουν τη βρώμα της Μπατσοκρατίας. Έφτασε τόσο έντονα στα μάτια σου που το άλλοτε πρωτοφανές είναι προφανές. Η πλατεία δεν είναι ανάγκη πια, είναι η λύση.

Είμαστε όλοι Κουκουλοφόροι.

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Παράνομοι της Νομιμότητας



Το έχετε καταλάβει, πείτε την αλήθεια... Είναι το σήμα κατατεθέν του ελληνισμού διαχρονικά. Ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει και αν κάποιος 'φορέας' έχει την απαραίτητη 'ευαισθησία' τότε μπορεί και να τον τραβήξει νομικά.

Παράδειγμα Α:

Ο δήμαρχος της Στυλίδας Απόστολος the man Γκλέτσος. Έσπασε τα πλαϊνά προστατευτικά της Εθνικής Οδού γιατί κατάφορα η εταιρία λειτουργίας του δρόμου παραβίαζε το νόμο: σε ιδιωτικό οδικό δίκτυο πρέπει να υπάρχουν παράπλευροι δρόμοι για την εξυπηρέτηση αυτών που δεν θέλουν να τον χρησιμοποιήσουν. Ο Δήμαρχος συνελήφθη. Τον πήγαν δικαστικά αλλά αθωώθηκε βάσει κάποιου άλλου νόμου, ένας θεός ξέρει ποιού. Αν ο υποφαινόμενος έπραττε το ίδιο το λογικό θα ήταν να σας έγραφε απο της φυλακής τα σίδερα.

Δεν κρίνω την πράξη απο την πλευρά της νομιμότητας. Μεταξύ μας, σωστά έπραξε βάσει του νόμου, παραβιάζοντας όμως άλλο νόμο. 

ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ

Παράδειγμα Β:

Ο αντικαπνιστικός νόμος ψηφίστηκε και δεν εφαρμόζεται. Πέρασε απο το Συμβούλιο της Επικρατείας ως νόμος επιβολής του κώδικα Υγιεινής σε κλειστούς χώρους, μη λαμβάνοντας όμως υπόψιν οτι το τσιγάρο κυκλοφορεί νόμιμα στις αγορές της χώρας. Πως λοιπόν η πράξη κρίνεται παράνομη σε συγκεκριμένους ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ χώρους όταν το εργαλείο είναι νόμιμο; Είναι σαν να αγοράζω μία τσάπα που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω στο χωράφι μου γιατί υπάρχουν ειδικές συνθήκες. Σαν να μην έφτανε αυτό, υπάρχει παράθυρο χρήσης σε μεγάλους χώρους. Δηλαδή στο μεγάλο μαγαζί καπνίστε άφοβα, δεν υπάρχει υγειονομικό ενδιαφέρον, παρότι σε αυτόν οι συνθήκες είναι ίδιες με αυτές του μικρού μαγαζιού;

Άντε λοιπόν, ψηφίστηκε. Εφαρμόστηκε; Ο κόσμος αρνείται να τον εφαρμόσει. Γιατί; Δεν υπάρχουν φορείς εφαρμογής; Υπάρχουν. Έλα μου ντε που αν έρθει να μου κόψει πρόστιμο ο δημοτικός υπάλληλος ΔΕΝ έχει δικαίωμα να συλλέξει τα στοιχεία μου! Μόνο τα σώματα ασφαλείας έχουν το δικαίωμα. Αρνούμαι λοιπόν. Και μετά τι; Ουσιαστικά εφαρμόζεται μόνο για τους μαγαζάτορες.

ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ

Παράδειγμα Γ:

Κάπνισε σε μερικούς εγκέφαλους να στοιβάξουν μέσα σε έναν δημόσιο χώρο που ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ διέπεται απο έναν ρατσιστικό νόμο που λέγεται ΆΣΥΛΟ κάποιους φουκαράδες. Επειδή ψηφίστηκε λένε απο το οργανωμένο συνδικαλιστικό σώμα των φοιτητών. Αν δηλαδή ψηφίσει το ίδιο σώμα να χέσουμε μαζικά μέσα σε έναν χώρο του Ασύλου νομιμοποιείται;

Να μην ξεχάσω: αυτοί, της Νομικής, οι φοιτητές βρε... είναι αυτοί που οι πρεσβύτεροι συνάδελφοι τους είναι οι νταβατζήδες σε κάθε νομική πράξη μας με ποσά 300% πάνω απο τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και που αντιδρούν στο άνοιγμα του επαγγέλματός τους. Επαναστάτες με περιουσία δηλαδή...

Προσπερνάω... Αυτοί οι φουκαράδες έχουν δικαίωμα ασύλου; Αν δεν έχουν γιατί πρέπει να πείσουν με το στανιό το ελληνικό κράτος οτι πρέπει να την αποκτήσουν; Με βάση το Σύνταγμα κατοχυρώνω το δικαίωμα για στέγη. Μπορώ να κάνω κατάληψη σε έναν δημόσιο χώρο και να απαιτήσω ένα διαμερισματάκι; Έχω δικαίωμα στη στέγη, νομιμοποιούμαι όμως με οποιοδήποτε μέσο να το κάνω και κυρίως, είναι υποχρεωμένο το κράτος να μου το προσφέρει γιατί έτσι γουστάρησα μια ωραία πρωία; 

ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ

Ότι του καυλώσει του καθένα. Βάζει μπροστά το προσωπικό ή κοινωνικό συμφέρον για να απαιτήσει μια αλλαγή.

Απο την άλλη το κράτος λειτουργεί καυλοαντικαυλωτικά. Δεν καυλώνει να κυνηγήσει τον μαλάκα που διαλέγει να σπαταλήσει το δημόσιο χρήμα στεγάζοντας 300 άτομα σε χώρο που πληρώνω ΕΓΩ για να εξυπηρετήσει την συμπλεγματική φανφαρολογία περί επανάστασης και άλλων τέτοιων φαρσών αλλά καυλώνει να κυνηγήσει τον μαγαζάτορα που φουμάρει ή τον δήμαρχο που σπάει στηθαία.

Ρε δε γαμιέστε...

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Νο2

Δεν είναι ωραίο να τρως ξύλο:




Έρχεται δεύτερος μετά απο αυτόν:






Αν νομίζει κάποιος οτι τελείωσε εδώ είναι γελασμένος.

Τις έφαγαν καλώς; Οι άνθρωποι όχι. Αλλά η ιδιότητα θα έπρεπε τουλάχιστον να πυροβοληθεί. Και επειδή δεν μπορείς να φτιάξεις ομελέτα χωρίς αυγά, οι άνθρωποι θα την πληρώσουν.

Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν είναι συμπαθείς ή όχι. Η αντικειμενική αλήθεια οτι εκφράζουν το σύστημα που έριξε τη χώρα στα σκατά αποτελεί το εφαλτήριο για τη βία στο πρόσωπό τους. Χτυπήθηκαν ο βουλευτής και ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ και θα χτυπηθούν και άλλοι πολλοί αν τολμήσουν να περπατήσουν στους δρόμους ως κοινοί θνητοί, νομίζοντας πως ο λαός θα τους ανεχθεί ως φυσικές παρουσίες.

Είστε επικηρυγμένοι. Εύχομαι οι κυνηγοί σας να το σκεφτούν διπλά και τριπλά όταν βρεθούν πίσω απο το παραβάν και να μη σας στείλουν πίσω απο κάποιο έδρανο ή γραφείο.

Μέχρι τότε στα λαγούμια σας.

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Πότε θα βάλει κρύο;



Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα
Κρύο δεν έκανε ποτέ

τραγουδάνε κάτι παλικάρια με ράστα. Ναι, αυτοί που πίνουν μπάφους και παίζουν pro.

Μας πως αλλιώς θα περάσει η παρατεταμένη θέρμη του καιρού και όχι μόνο; 

Ζεσταίνομαι ρεεεεε! Δεν αντέχω άλλο ζέστη, τσουρουφλίστηκα. Ακόμα και η κωλότσεπη έχει ιδρώσει, ξέρεις, εκεί που βάζεις το πορτοφόλι. Κοιτάζω στις βιτρίνες, βγάζω το πορτοφόλι να δω αν με παίρνει, τζίφος. Βλέπω τους λογαριασμούς, ξαναβγάζω το πορτοφόλι, ξανά πίσω στην κωλότσεπη. Ζέστη, πολλή ζέστη, όλο ζέστη, 'καυτά μέτωπα' το κλισέ των δημοσιογραφίσκων. 

Ας έρθει λίγη δροσιά, έστω καιρική, να κλειστούμε σπίτι να μη μας θέλγει η αγορά. Θα μου πεις, πετρέλαιο, κάστανα (καλά, 3 ευρώ το κιλό τα κάστανα;) ζεστοί καφέδες, είμαστε τώρα να χαλάμε ρεύμα για να βράσει το νερό; Έστω κι έτσι, ας έρθει λίγο κρύο στα μυαλά μας, να παγώσουν να μην καταλαβαίνουμε πόσο ζεστό είναι το στικάκι του Παπακωνσταντίνου με τον προϋπολογισμό. Φοβερό πράγμα η τεχνολογία, σε ένα στικάκι πλέον χωράνε όλα τα κακά του κόσμου.

Ήρθε να μας δροσίσει η Ντόρα! Δημοκρατική Συμμαχία το κόμμα της με τον Κυριάκο κέρβερο στη ΝΔ για να κρατάει την πόρτα ανοικτή στην μετά-Σαμαρά εποχή. Είναι στο φυζίκ της ΝΔ, οι αποστάτες μία στις δύο φορές αναλάμβαναν τα ηνία της Δεξιάς τα τελευταία 35 χρόνια. Που ξέρεις, μπορεί η Ντορίτα να επανέλθει σε 10 χρόνια σιδηρά και περήφανη για την πορεία της, μοναχική μέχρι τότε, στον θώκο του πρόεδρα της Νέας Νέας Δημοκρατίας.

Μέχρι τότε πολλά δε θα γίνουν. Δε θα έχουμε 'διώξει' το ΔΝΤ, δε θα έχουμε καταψηφίσει το δίπολο του κακού ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, δε θα έχουμε διώξει τα κόμματα άρνησης και διαμαρτυρίας, δε θα έχουμε καταφέρει να λύσουμε το θέμα με τους ΧΥΤΑ, δε θα έχουμε αναπτυξιακό νόμο, δε θα έχουμε τίμιους φορολογούμενους αλλά ούτε και Πολιτεία ικανή να λύνει θέματα, δε θα έχουμε στον ήλιο μοίρα.

Τουλάχιστον θα έχουμε ήλιο, ζέστη, Παπανδρέου (Νίκο; Γιώργο; κάποιον τελος πάντων), Καραμανλή (όλο και κάποιος θα ξεπηδήσει), Μητσοτάκη (τη βλέπω την Αλεξία να μας κάνει δηλώσεις στο πλευρό του Αθάνατου) και καμια διακοσαριά γόνους πολιτικών οικογενειών. Θα έχουμε κάποιον να μας θυμίζει την ένδοξη ιστορία μας βρε αδερφέ.

Αλλά κρύο ποτέ ξανά. Τα μπάνια του Λαού πρέπει να θεσμοθετηθούν για όλο τον χρόνο, είναι η καλύτερη περίοδος για να περάσεις νομοσχέδια...

Καλές Γιορτές παιδιά! Θέλει καλοπέραση η φτώχια... 

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

O X I



Αύριο θα έχουμε παρελάσεις, χαρές και πανηγύρια για την επέτειο της άρνησης του Μεταξά. Πριν λίγες μέρες ο κομπορρήμων πρόεδρος της σοσιαλιστικής Διεθνούς (και ουχί πρωθυπουργός της Ελλάδος) είπε όχι στην Τρόικα και στην αίτησή της για νέα οικονομικά μέτρα. Αμέσως μετά, αποφάσισε να οργανωθεί μια διακαναλική φανφάρα με οργανωτή έναν Πεταλωτή για να δηλώσει πως το όχι δεν ήταν όχι αλλά ό-χι. Χ του έριξε η Τρόικα μιας και αυτό το όχι ήταν τουλάχιστον 'γκέι' (προς θεού, γκέι ως χαζοχαρούμενο και όχι ως σεξουαλική προτίμηση) . Βλέπει και το Χ απο τον σοφό ελληνικό λαό και απειλεί, όπως όλοι οι Έλληνες πολιτικοί έκαναν στο παρελθόν. Ούτε χαρές, ούτε πανηγύρια. 

Τι απείλησε; Ότι θα μας κάνει ντα αν δεν ψηφίσουμε τους υποψηφίους του ΠαΣΩχ. Οτι οι εκλογές αυτές είναι καθαρά ψήφος εμπιστοσύνης στην κυβέρνησή του και πιθανή καταψήφιση των εκλεκτών θα μας αναγκάσει να πάμε στα χωριά για να τους ξαναψηφίσουμε. 

Ε και ζα δε κανεις; 

Μα θα κάνει, έτσι κι αλλιώς. Θέλει συγκατηγορούμενους στο ειδώλιο της Ιστορίας. Θέλει και τη Ντόρα, θέλει και τον Καρατζαφέρη. Για να δηλώσει αργότερα οτι σύρθηκε απο τις καταστάσεις μαζί με όλο το πολιτικό φάσμα σε μια Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας. Έτσι κρύβονται οι ενοχές ενός κόμματος που κατέστρεψε μαζί με τη ΝΔ ότι είχε φτιαχτεί τσούκου τσούκου  απο τους απλούς ανθρώπους του μόχθου. Είναι η ίδια συνομοταξία εγκάθετων γερμανοτσολιάδων και ελβετόψυχων που απο την επανάσταση του 1821 κατατρώνε τον λαό. 

Θυμίζω λίγο την Ιστορία. Το 1840 βρεθήκαμε πάλι σε καθεστώς Τρόικας. Ανέλαβαν οι Φίλοι Σύμμαχοι τον έλεγχο των οικονομικών της χώρας. Το 1843 ήρθε όμως ο Μακρυγιάννης και έδωσε μια πνοή δημοκρατίας. 

Ψάξτε να βρείτε Μακρυγιάννη. Ένα ΟΧΙ έστω.

ΌΧΙ στην ελαφρότητα όλων αυτών που θαρρούν πως μας απειλούν. 

ΌΧΙ, απλά ΌΧΙ. Ο καθένας ας αναλάβει την ευθύνη και ας κάνει τον Μακρυγιάννη  ενάντια στα δεσμά του.

Όχι άλλους Yesmen. 

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Σοσιαληστές



Να χαρώ εγώ σοσιαλισμό!

Δεν ξανάγινε τέτοια επιδρομή στις τσέπες και στα δικαιώματα του λαού από άλλη κυβέρνηση στην Ελλάδα. Απο το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα.

Τυχαίο; Δε νομίζω! 

Ακούστε ακούστε: ο Τζέφρυ αναλαμβάνοντας την εξουσία δήλωσε πιο σοσιαλιστής απο ποτέ!

Έλεος. Ακόμα και ο υποφαινόμενος που δε δηλώνει αριστερός ντρέπομαι για την κατάντια ενός κινήματος που έδωσε περισσότερα στον λαό (ψίχουλα αλλά περισσότερα) και κυρίως έφερε αυτήν την ισορροπία σε ένα καθαρά δεξιόστροφο πολιτικό σύστημα.

Φευ! Τα κάνανε μαντάρα στην οκταετία του Αντρέα τριπλασιάζοντας το έλλειμμα, κατακλέψανε την οκταετία Σημίτη και έχασαν μεγάλη ευκαιρία να γίνει επιτέλους η Ελλάδα πραγματικά ανεπτυγμένο κράτος. Ήρθε και ο Μπούλης να κατασκορπίσει τον κρατικό πλούτο και έδεσε το γλυκό. Αλλά σοσιαλιστές - κατ' όνομα- να μειώνουν μισθούς σε ηλικίες μέχρι 25 ετών, να διευκολύνουν απολύσεις, να καταληστεύουν τις τσέπες των φορολογούμενων χωρίς να δίνουν πνοή ανάπτυξης, να συρρικνώνουν ένα κατά τα άλλα φτωχό κοινωνικό κράτος δεν ξανάδε η γη!



Από Σοσιαλιστές!

Σοσιαληστές! Πριν και μετά τη Νέα Τσέπη... Με τη βοήθεια της Μόργκαν Στάνλει, της Γκόλντμαν Σαχς και των λοιπών οίκων-μπουρδέλων. Χέρι χέρι με την Ευρώπη τους.

Ειλικρινά, έχουμε τις κυβερνήσεις που μας αξίζουν.

Γι'αυτό σκάσε ελληνάκο...

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Ψέματα και άλλα ψέματα





Άκου ελληνάκο.

Δεν ακούς. Θαρρείς πως μέσα απο το χαζόκουτο ξεδιπλώνεται η σύγχρονη ιστορία μας. Στρατιές παραθυρόπληκτων, πολιτικών και δημοσιογράφων, κοινωνικών εταίρων my ass και συνήθων κρατικοδίαιτων υπόπτων στέκονται στο πλευρό του πρωθυπουργού που διατείνεται οτι βρισκόμαστε υπο οικονομική κατοχή. Χάσαμε, λένε όλοι δαύτοι, την ανεξαρτησία μας.

Μπάλες. Μαλλιαρές μπάλες. 

Δηλαδή ΑΡΧΙΔΙΑ ελληνάκο, να το εκφράσω σεμνότυφα.

Τόσα χρόνια διατρανώνεται το ίδιο ιστορικό ψέμα. Είμαστε ανεξάρτητοι και τώρα το 'κακό' διευθυντήριο του ΔΝΤ μας κόβει κομμάτι της ανεξαρτησίας μας.

Αν ήμασταν ποτέ ανεξάρτητοι, γιατί σε περιόδους ειρήνης βρεθήκαμε στο τάδε ή στο δείνα στρατόπεδο; Απο την αρχή της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, το ελληνικό κράτος υποβασταζόταν απο καλοθελητές. Μεγάλες Δυνάμεις, ΝΑΤΟ, ΕΕ. Καταφέραμε και μεγαλώσαμε ως χώρα. Εντάξαμε κομμάτια του ελληνισμού στο εθνικό αστικό μας κράτος. Όμως ΠΑΝΤΑ εξυπηρετούσαμε ΚΑΙ τα συμφέροντα των εκάστοτε νταβατζήδων. Αν η Αγγλία λ.χ. δεν ήθελε, όσο και να σκούζαμε θα είχαμε τον αγγλικό στόλο στον Πειραιά. ΠΑΝΤΑ τα συμφέροντά μας εξυπηρετούνταν εφόσον στη διεθνή σκακιέρα ο 'σύμμαχός' μας κέρδιζε κάτι.

Γιατί μπήκαμε στο ΝΑΤΟ; Για να λύσουμε το πρόβλημα της ασφάλειάς μας, τόσο απο βορρά όσο και απο ανατολή. Αποτέλεσμα; Μας προέκυψε 'Μακεδονία' εκεί που δεν υπήρχε, χάθηκε το 1/3 της Κύπρου, το Αιγαίο βρίσκεται υπο αμφισβήτηση. Ασφάλεια; Πουθενά. Μάλλον λύνουμε τα οικονομικά προβλήματα των πολεμικών βιομηχανιών των χωρών του ΝΑΤΟ...

Γιατί μπήκαμε στην ΕΟΚ; Για να μπορέσουμε να γίνουμε ανεπτυγμένη χώρα. Αποτέλεσμα; Γίναμε ανεπτυγμένη χρεοκοπημένη χώρα, με άκαμπτο νόμισμα, με ψήγματα βιομηχανίας, με πανάκριβο τουρισμό και ένα σκασμό λαμογιών. Και φυσικά ένα ακόμα τεράστιο χρεοκοπημένο κράτος, ανίκανο να προσφέρει οικονομική και κοινωνική ασφάλεια στου πολίτες του. 

Πάντα ήμασταν κράτος-δορυφόρος.

Χωνέψτε το. Και ας φανφαρολογεί ο κάθε μαλάκας πρωθυπουργός οτι χάσαμε κομμάτι της ανεξαρτησίας μας. Άλλωστε, οι υπαίτιοι βρίσκονται καθημερινά μπροστά του, στο γραφείο του, στη Βουλή, στο κόμμα - πράσινο, γαλάζιο, κόκκινο, μπεζ, κουραδί.


Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Έξω από το ευρώ ΤΩΡΑ




ΤΩΡΑ!

Χωρίς χρονοτριβή. Φτάσαμε στον πάτο και το ενδεχόμενο να πτωχεύσουμε δεν φοβίζει τόσο όσο το γεγονός,πια, οτι η μακροχρόνια ύφεση πρέπει να θεωρείται τετελεσμένη.

Το πείραμα του ευρώ έφτασε στα όριά του. Οικονομίες με αναντίστοιχες δομές, με μεγάλες διαφορές στους τομείς παραγωγής και κατανάλωσης, χωρίς πολιτικό όραμα και με μοναδικό στόχο ένα τυχαίο νεοκαπιτιλιστικό πείραμα ελεύθερης αγοράς δεν μπορούν να συντηρούν ένα νόμισμα γραφειοκρατών. Το ευρώ είναι το οικονομικό πείραμα του 21ου αιώνα. 

Αλλά: οι άνθρωποι δεν είναι πειραματόζωα. Ολόκληροι λαοί δεν μπορούν να βρίσκονται στο στόχαστρο επιτηδευμένων οικονομολόγων που θεωρούν νούμερα τις ανάγκες τους. 

Ναι στις ελεύθερες κρατικά ελεγχόμενες αγορές.

Ναι στην ελευθερία εμπορικών συναλλαγών υπό την κρατική επίβλεψη.

Ναι στην ελεύθερη μετακίνηση ανθρώπων εφόσον καλύπτονται οι ανάγκες των χωρών υποδοχής.

Ναι στην αλληλεγγύη των λαών, των πλουσίων στους φτωχούς, των δυνατών στους αδυνάτους.

Όχι στους αριθμούς. Όχι πια. Καιρός το κράτος να αναλάβει τον ρόλο του. Το κράτος πρέπει επιτέλους να υπηρετεί τον πολίτη και εφόσον με την φορολογία καρπώνεται την όποια υπεραξία του, να την αναδιανέμει δίκαια σε όλα τα επίπεδα. Απο την καλή λειτουργία του μέχρι την χρηματοδότηση των ανθρώπων εκείνων που μπορούν να προσφέρουν εργασία και όχι απασχόληση.

Έξω απο το ευρώ ΤΩΡΑ. Για να αποκτήσουμε την ανεξαρτησία μας, για να μπορέσουμε να ξαναστήσουμε ένα κράτος ευκαιριών και όχι ένα ευκαιριακό κράτος τύπου Σημιτιστάν, Καραμανλιστάν και Παπανδρειστάν. 



Ναι, δραχμούλα, υποτίμηση, ανταγωνιστικότητα σε ένα περιβάλλον με φτηνότερες  οικονομίες (Αλβανία, Σερβία, ΦΥΡΟΜ, Βουλγαρία, Ρουμανία, Τουρκία, Συρία, Αίγυπτο) και όχι χαϊλίκι ευρωπαίου χωρίς βιομηχανίες και αγροτική παραγωγή. Αν θέλουμε να παραμείνουμε καταναλωτές και όχι παραγωγοί ύλης, πλούτου, πολιτισμού τότε το ευρώ είναι ότι πρέπει...



Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Δρεπανοφόρο Νεοφιλελεύθερο Τέρας




ΔΝΤ

Όνομα και πράμα.

Ένα τέρας πλανιέται πάνω απο τον κόσμο και είναι αυτός ο περίεργος οργανισμός - θεματοφύλακας των 'ελεύθερων οικονομιών'. Είναι αποτέλεσμα διεθνούς 'συνεννόησης' με αρωγή απο τις ΗΠΑ, ένα είδος σκληρής μονεταριστικής τράπεζας που δύναται να δανείζει κράτη με προβλήματα στις διεθνείς αγορές λόγω εσωτερικών θεσμικών δυσκολιών. Ανάμεσα στους συνιδρυτές αυτού του Τέρατος είναι ασφαλώς και η Ελλάδα η οποία προσφέρει κάθε χρόνο ένα ποσό ως μέλος.

Τι έχει κάνε μέχρι τώρα το ΔΝΤ στην Ευρώπη; Έχει δανείσει την Ουγγαρία, τη Λετονία, την Ισλανδία. Ασφαλώς,ζήτησε διαρθρωτικές αλλαγές απο τα κράτη αυτά,απο την απελευθέρωση των 'κλειστών' κρατικιστικών αγορών της ενέργειας μέχρι την ιδιωτικοποίηση νοσοκομείων και κρατικών υπηρεσιών. Και βέβαια περικοπές στις κρατικές δαπάνες που συνεπάγεται σε απολύσεις και περικοπές μισθών και συντάξεων.

Εμείς τα παραπάνω τα έχουμε πράξει ήδη. Έρχονται και οι απολύσεις στους ΟΤΑ για να εφαρμοστεί πλήρως το άνωθεν 'σύστημα'. Η ιδέα να μην ακολουθήσεις πλήρως τις προσταγές του Τέρατος μέχρι τελείας δεν έχουν τύχη. Το Τέρας δανείζει το ποσό που χρειάζεται κάθε κράτος σε δόσεις. Αν δεν τα καταφέρεις σταματάει την κάνουλα. Όπερ και σημαίνει οτι αν δανειζόσουν πριν έξτρα ποσά απο τις διεθνείς αγορές υπό την ομπρέλα του, στο άκουσμα οτι δεν προχωρούν οι εκταμιεύσεις των δόσεων, το μόνο που μένει είναι να κηρύξεις πτώχευση.

Τα σημάδια δείχνουν οτι δεν τη γλιτώνουμε. Έρχονται τα χειρότερα με το Τέρας να κρατάει το δρεπάνι των επιπλέον περικοπών. Γι' αυτούς, ο κάθε άνθρωπος είναι αριθμός, η οικονομία σακούλια αριθμών και τα κράτη εταιρίες σε μια αγορά απάνθρωπη. Είναι η επιτομή της Νέας Τάξης Πραγμάτων,του Πολιτικά Ορθού και του εξανθρωπισμού της ζωής.


Δεν πρέπει κάποιοι να ξεχνάνε όμως οτι είμαστε περισσότεροι απο αυτούς. Οτι είμαστε απέναντί τους. Ο λαός βράζει. Αρκεί η επιπλέον θερμότητα για να ξεχειλίσει και τότε θα κάψει πολλούς.


Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Το Μουνί και το Δελφίνι


@#%$^$^%^%%&&^*(*(*%)*@!%##$!#$!

Φοβεροτάτη επιτυχία της Εσπρέσσο.

Γέμισε ο τόπος με το μουνί της Τζούλιας.

Τα 'ρπαξε η κοπελιά. Ήτοι 200 χιλιάρικα για τις βενζίνες της χρονιάς. Το Χάμμερ πίνει αδέλφια, πολλά.

Αυτά κάνει το μουνί.


Το δελφίνι απο την άλλη κάνει κόλπα.

Γέμισε ο τόπος ανατιμήσεις. Φάε Πολίτη Ακριβότερα (ΦΠΑ), βενζίνες, μπάφοι, ξύδια.

Για το καλό της πατρίδας λέει ο πρωθυπουργός.

Αυτά κάνει το δελφίνι.


Άντε Έλληνες. Άρτον και θέαμα. Πατριωτισμός και Τζούλια. Η νέα εθνική τσόντα ταιριάζει γάντι στον πατριωτισμό του Γιωργάκη, του Αντωνάκη και των λοιπών βλαμμένων της πολιτικής. Μπορεί οι δυό τους αρχηγοί να διαφωνούν αλλά τούμπαλιν να ήταν τα πράγματα τα ίδια θα έκανε και ο έτερος.


Πονάνε τα μυαλά μας πατριώτες... Χεστήκαμε πατριώτες...




Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Εσμός Εθνοπατέρων



Έχουμε ακούσει κι ακούσει.

Άλλο ένα πρωτάκουστο ξεστόμισε και ο Καρατζαφέρης (ανάμεσα σε άλλα).

Στην συζήτηση του τελευταίου καιρού για την περικοπή του 14ου μισθού ο μεγαλόσχημος πρόεδρος ζήτησε αντ'αυτού την αύξηση των ωρών εργασίας απο 8 σε 9... Μία ώρα παραπάνω.

Εθνάρχα: μια ώρα παραπάνω σημαίνει 270 περίπου ώρες το χρόνο. Υπολογίστε. Με ωρομίσθιο 5,40 ευρώ ενός ανειδίκευτου εργάτη μας βγαίνει 1460 ευρώ περίπου, δύο μισθοί. Αν το υπολογίσεις δε ως υπερωρία τότε το ποσό διπλασιάζεται. 

Δε φτάνει δηλαδή που μας κατακλέβουν, μας εμπαίζουν! Πρότεινε ο παπαγάλος να δουλέψουμε δύο εργασιακούς μήνες παραπάνω τζάμπα! ΤΖΑΜΠΑ!

Σου ξανακάνω την ερώτηση ελληνάκο: ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ; 

ΠΟΣΟ; Οι ίδιοι που μας έφτασαν εδώ, στο χείλος του γκρεμού, οι ίδιοι μας ζητάνε να πληρώσουμε, οι ίδιοι μας ζητάνε να δουλέψουμε παραπάνω δωρεάν, οι ίδιοι που στήριξαν και στηρίζουν τα συμφέροντα των μεγαλοκαρχαριών και της 'μπουρζουαζίας' που συνεχίζουν να τρώνε με χρυσά κουτάλια και να κολυμπάνε στις σαμπάνιες. Την ιδια στιγμή που ο υπουργός Καστανίδης βγαίνει και δηλώνει συνοδεία περικοκλάδων οτι πλέον όσοι βουλευτές συμμετέχουν σε off-shore εταιρίες θα τιμωρούνται με στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων κάποιοι στα καθεστωτικά ΜΜΕ τον χειροκροτούν. Μεγάλη ζημιά θα τους κάνει... Φυλακή κανείς, δήμευση περιουσίας κανείς...  

Πότε θα καταλάβουμε επιτέλους οτι το σύστημα μας γαμάει; Ασάλιωτα. Πότε θα αποφασίσουμε να κλείσουμε φυλακή τα τσιράκια του συστήματος;



Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Τα επιτροπάτα



Επιτροπή Διακίνησης Αλληλογραφίας - 192.000 ευρώ Υπουργείο Αθλητισμού

Κεντρική Γνωμοδοτική Επιτροπή - 1.100.000 ευρώ για τρία χρόνια Υπουργείο Οικονομικών

Επιτροπή Ελέγχου, Παραλαβής και Προμήθειας του Συστήματος C4I - 20.000 ευρώ χωρίς να ελεγχθεί, να παραληφθεί αλλά να προμηθευτεί το ελληνικό δημόσιο

Επιτροπή Σχεδιασμού Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης 2007-2013 - Ιανουάριος 2007 έως Ιούλιο 2007, 7μελής με αποδοχές 12.700 ευρώ.

Αυτές είναι κάποιες απο τις 2000 επιτροπές που λειτουργούν με διάφορες επωνυμίες στο Ελληνικό Δημόσιο. Σήμερα, ο υφυπουργός Αθλητισμού κατάργησε 32 που είχαν κόστος 16 εκατομμύρια το χρόνο όπως η άνωθεν Επιτροπή Διακίνησης Αλληλογραφίας. Αλήθεια, χρειάζεται επιτροπή για να κάνεις τον ταχυδρόμο; 

Δεν μπορώ να το χωρέσω στο μυαλό μου, πως οι πρώην και νυν κυβερνήτες αυτού του τόπου έχουν τα μούτρα να μας αναγγέλλουν 'θυσίες' για τα χάλια που οι ίδιοι δημιούργησαν... Για καμιά 300ριά χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους, σταζίερς, συμβασιούχους και μόνιμους που είναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ εκείνοι δεν είναι υπεύθυνοι; Για τα δις των ασφαλιστικών ταμείων που χάθηκαν στο χρηματιστήριο και στα πολυταξιδευμένα ομόλογα αυτοί δεν είναι υπεύθυνοι; 

Και συ ελληνάκο; Αβαβά; 

Καλά σου κάνουν ελληνάκο. Ρούφα το αβαβά σου και μόκο, κάτω η κεφαλή και ανοικτή η κωλοτομή. 


Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Φοροκοροϊδία


Η προετοιμασία της κοινής γνώμης ξεκίνησε πρίν τις εκλογές. Ο τότε πρωθυπουργός Καραμανλής ο Β', βλέποντας τη χιονοθύελλα να έρχεται σκούντηξε τη χώρα σε εκλογική αναμέτρηση. Κύριο σύνθημα της ΝΔ τότε ήταν η ανάγκη νέων διαρθρωτικών αλλαγών, σκληρότερων και φανερά υπέρ της συμπίεσης των εισοδημάτων των πολιτών. Αντίθετα το ΠΑΣΟΚ του Παπανδρέου του Γ',για την κουτάλα βεβαίως βεβαίως,προσπάθησε και πέτυχε τη νίκη μοιράζοντας υποσχέσεις. Η ατάκα 'λεφτά υπάρχουν' έγινε κύριο σύνθημα των εκλογών και γέμισε ελπίδες του Έλληνες.

Η ανακούφιση πολλών εξ'ημών για την αποπομπή της ΝΔ με τα εκατοντάδες σκάνδαλα και την επαναφορά του 'καθαρού' ΠΑΣΟΚ του έντιμου Γιώργου- μέχρι πρόσφατα Γιωργάκη- μετατράπηκε σύντομα σε γολγοθά. Η κασσάνδρα-Καραμανλής τελικά δε βγήκε ψεύτης. Μέσα σε μία μέρα μάθαμε απο τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος οτι το έλλειμμα έφτασε το 8%. Ως δια μαγείας και μετά απο μία εβδομάδα σχεδόν το 13%. Ήξερε ο πρωθυπουργός; Ασφαλώς και ήξερε, όπως και ο Καραμανλής και το απέκρυψαν για να περάσει ανώδυνα η διακυβέρνηση στο ΠΑΣΟΚ. 

Τότε γιατί τελικά ενώ βρισκόμασταν για καιρό σε αυτό το χάλι δεν πήραμε μέτρα; Μα φυσικά γιατί το σύστημα, στην παραδοχή της νέας αποτυχίας του θα δεχόταν τρομερό πλήγμα. Αντ' αυτού το ελληνικό δίπολο συγκράτησε τις δυνάμεις του. Τα ΜΜΕ γνώριζαν; Στο άκουσμα του 6% ελλείμματος για το τρίτο τρίμηνο του 2009 οι παροικούντες της Ιερουσαλήμ με απλά μαθηματικά θα μπορούσαν άνετα να βγάλουν το τελικό νούμερο του 13. Το τελευταίο τρίμηνο το δημόσιο έκλεισε τρύπες στο σύστημα υγείας που άγγιξε τα 2 δις. Μόνο στην Υγεία! Γνώριζαν λοιπόν και τα ΜΜΕ και το απέκρυψαν. Όλο αυτό το πανηγύρι στήθηκε για να πειστεί ο λαός στην αναγκαιότητα μιας νέας λιτότητας, μιας νέας φοροεπιδρομής στα εισοδήματα αυτών που είτε δεν μπορούν να κρυφτούν σε κάποιο φοροπαραθυράκι είτε έχουν την τιμιότητα του φορολογούμενου πολίτη.

Άκου ελληνάκο: παγώνουν και μειώνονται οι μισθοί στο δημόσιο εκτός απο τους μισθούς των βουλευτών. Οι υπάλληλοι με μισθό στα 2000 ευρώ θα χάσουν κοντά στα 300 ευρώ. Οι βουλευτές με βουλευτική αποζημίωση κοντά στα 10000 θα χάσουν κάπου 100. Οι αγρότες θα αργήσουν να λάβουν έστω και μέρος των επιδοτήσεων τη στιγμή που μέσα σε 3 μήνες οι κυβερνητικές πτήσεις κόστισαν 1 εκατομμύριο ευρώ. Οι τράπεζες δεν προσφέρουν το χρήμα που έλαβαν ως κρατική βοήθεια (ύψους 25 δις ευρώ) στους πολίτες, παραδεχόμενες μάλιστα μεγάλα κέρδη, τη στιγμή που επιχειρήσεις κλείνουν και ετοιμάζονται αυξήσεις στη φορολόγησή τους. 

Ακούς ελληνάκο; Σε προετοιμάζουν 100 μέρες τώρα να βάλεις μαργαρίνη στο ψωμί αντί για βούτυρο γιατί στο κάτω κάτω θα κάνει καλό στην καρδιά σου τη στιγμή που ο πρωθυπουργός σκέφτεται να μετακομίσει στο Ζάππειο απο το Μαξίμου. Το κτίριο είναι ενεργοβόρο (;) και οι συνεργάτες του βρίσκονται ανά τους ορόφους της πρωθυπουργικής κατοικίας- λέει. Δεν είναι δυνατόν να ανεβοκατεβαίνουν σκαλιά και να καταναλώνουν ενέργεια τα υβριδικά του Γιωργάκη παρά μόνο ο λαός να κόψει το βούτυρο εν μέσω βαρυχειμωνιάς. 

Άκου ελληνάκο... Κάνε off-shore μπας και σώσεις λίγο βούτυρο. Οι ελβετόψυχοι έχουν ήδη σώσει βούτυρο για τα τρισσέγγονά τους. Ή επι τέλους στείλε τους ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ.

'Ερχόμαστε απο μια σκοτεινή άβυσσο. Καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο. Το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή. Ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η επιστροφή. Ταυτόχρονα το ξεκίνημα κι ο γυρισμός. Κάθε στιγμή πεθαίνουμε. Γι αυτό πολλοί διαλάλησαν: Σκοπός της ζωής είναι ο θάνατος. Μα κι ευτύς ως γεννηθούμε, αρχίζει κι η προσπάθεια να δημιουργήσουμε, να συνθέσουμε, να κάμουμε την ύλη ζωή. Κάθε στιγμή γεννιούμαστε. Γι΄ αυτό πολλοί διαλάλησαν: Σκοπός της εφήμερης ζωής είναι η αθανασία.'